Plugg!

Övrigt 2011-05-18 16:45:15
Oj oj oj :s ingen bloggning här inte :o jag vet ! DÅLIGT ! men jag har faktiskt inte hunnit. Igår så var jag, mamma och pappa och plockade blommer till mormor för en sak så att vi åkte till dom och så var jag med morfar och jimmyoch grävde :D kul! sen så fikade vi och var där hela kvällen, sen idag så har jag massa att göra, matteläxa ( är klar) plugga för spanska prov ! packa jumpaväskan, duscha. plugga lite mer xd så att jag kan inte sitta här och skriva -.-

elin :D

MER BILDER, ut och fota, allt du tar kort på blir asbra så det tar ju ingen tid direkt! D

2011-05-20 @ 18:40:20

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!