Mother's Day

Övrigt 2011-05-29 16:27:10
Har inte gjort ett inlägg på skitlänge nu, jag skulle ha gjort ett i fredags men det blev inte så, jag hade ju rätt bråttom :s För att jag slutade 15.15 så att då tog jg 15.30 bussen hem så att mamma hämtade mig, så kom jag hem och snackade med mamma och så, för att jag skulle kanske på kvällen ha gått upp till Jane och sovit där men det blev int så... så att mamma och jag åkte in till åtvid för att det var ju disco för 1-3:orna och det blev ju superlyckat! fick in massa pengar :'D. Sen kom mamma och pappa och hämtade mig halv 10 på kvällen så åkte vi till Hallmare:) Sen var jag där och såg på film, så igår så satt jag typ inne hela dagen och såg på TV för att det fanns ingenting att göra. så ringde Jane på kvällen och sa att hon och carl var påväg till hallmare för att Pia hade hämtat dom :D så att då var jag med dom  på kvällen så somnade dom så såg jag och John på tv och spelade kort ;) Sen sprang jag hem för att det var ju mörkt :o så idag så vaknade jag 11.30 och jag har inte gjort så mycket idag heller, jane och carl och dom åkte hem tidigt.. och idag är ju mors dag ! mamma fick en ljuslykta och ett ljus av mig ;)
oj oj :s blev ett riktigt långt inlägg och ingen orkar säkert läsa men jag var ju tvungen att berätta ;)

mwiklund - fotoblogg

finalisterna av veckans blogg är nu uppe! : )

kika in å se om det blev du ! :)

2011-05-29 @ 21:24:46
URL: http://tiepnajjs.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!