Jobbigt!

Ministudio 2011-05-12 18:40:27

[Hw's kamera och det är Hw som är fotografen fast med min kamera (a)]

Fy så jobbigt ! På jumpan idag så skulle vi haft frispee eller hur det stavas... aa men i stället hade vi springa spåret -.- så jobbigt ... sjukt jobbigt, och kom sist också -.- kul ! NOT ! men just nu packar jag till hallmare :) ska dit imorrn men alla i familjen packar nu så att vi kommer ner skapligt, för att vi måste fixa lite också ;) kommer ju komma massa bilder också ;) men jag har inte tagit några nya bilder nu i alla fall ...

hw

haha,fy vilken ful bild :o <3

2011-05-12 @ 21:18:47
URL: http://chinnos.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!