Inlägg? Ja!

Porträtt/Människor 2011-05-11 18:24:42

Dags för ett inlägg?
Jaa! inte hänt så mycket och jag tror inte att vi har några läxor nu i veckan? ah jag vet inte xd Blogg.se har ju dampat i typ 2 dar -.- men det fungerar ju nu så ska nog va nöjd. Slutade kvart i tre så gick till Hanna och Amanda :) skulle snackat med Jane också men istället hade jag ett trevligt snack med Hanna & Amanda :) supermysigt ;) Så tog Hanna och jag "Kenta-bussen" hem, stutsade stutsmatta och hade många bra samtal :) Tack Hanna <3 Du vet att jag älskar dig <3 och Hanna drog nyss för att hon hade lite läxor och så ni vet :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!