... :/

Övrigt 2011-05-26 19:26:56
Sjuk idag :/ har haft migrän typ hela dagen, slappat och sovit. Sen vid halv 4 så åkte mamma och jag till åtvid för att jag var tvungen att göra syntest och få nya linser, månadslinser :) när jag hade satt i dom så var jag tvungen att gå runt med dom ett tag, så att jag hade i dom i en timme och under den timmen så köpte mamma och jag paket, jag köpte ett till mamma och mamma till sin mamma ( min mormor) eftersom att det är mors dag på söndag. sen gick vi och handla mat och så tillbaka till "Look" så att där kollade bara han på om linserna satt rätt och så fick jag ansiktsmassage :) sjukt skönt ! för att det är ju typ hälsofreak eller vad nu affären heter. Så dom hade såna hära ansiktsgrejamojer och så var det en där som gjorde gratis på alla och hon ville ha en tonåring att pröva på :) så att det var jätteskönt ! köpte även en olja som skulle vara bra för ansiktet så att det är någonting jag rekomenderar till er :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!