Blablabla -.-

Växter 2011-05-16 17:03:29

Inte hänt så mycket idag. Slappat ;)
men nästa vecka är det elevensvaldagarna ;) såhär ser fredag och framåt ut för mig ;)
Fre- komma hem och slappa, sen så kommer Hanna hit så att vi äter och myser, typ film och allmänt snack :) + att Hw sover här :'))!! <3
Lör- Antingen gå på Idas bal om det finns biljetter, eller gå på Janes komfermation :) får se hur det blir :)
Sön- SLAPPA !
Mån- sovmorgon, sen kommer troligtvis Angelica hit så ska vi laga 3-rättersmiddag.
Tis- Praoa på Busfabriken med Angelica :)
Ons- Till Kolmården med Fanny, Rosa och Cornelia och Nathalie? vet inte med henne :) myspys med dom i alla fall :)
Sen Tors & fredag är det vanliga dagar ;)
här är det "nya" veckoplaneringen för den hära veckan :
mån- skulle till gymmet men Jane dissa igen -.- hon hade huvudvärk ...
tis- gitarr +plugga till spanska prov
ons- plugga till spanskaprov
tors- slappa för att Jane kunde inte gå till gymmet -.-
resten vet ni ;)

hw

ahh. bokeh :D <3

2011-05-16 @ 19:30:19
URL: http://wastedandyoung.blogg.se/
natta

klart jag ska med till kolmården!:)<3

2011-05-18 @ 17:43:04

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!