Vår

Vår 2011-03-24 16:44:25
Var precis ute och kollade om
det fanns snödroppar ute,
det brukar finnas det i slänten vid grinden :)
Och det fanns det!
så jag tog kameran i handen
och fotade lite snödroppar :)
Skulle även lagt ut bilderna från Romme Alpin,
men mamma har lagt undan väskan så att
jag hittade inte den inklusive kameran som fanns i...
Men här kommer en bild som är tagen idag
och en från i Lördags.

hw

ah, jag har oxå hittat såna finingar idag :DDDD

2011-03-24 @ 20:11:00
URL: http://chinnos.blogg.se/
elin !:D<3

nu är det vååår :DD<3

2011-03-28 @ 22:23:55

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!