Tisdag.

Övrigt 2011-03-29 17:45:38
Idag är det tisdag.
Lång tråkigt dag kan jag säga.
Orkar typ inget -.-
känner att det här är ett onödigt inlägg,
bara tråkigt.
Jag skulle vilja skriva och ha en
intressantare blogg som
Chinnos har...
Önskar det.
Men visst har jag vart duktig med punkterna ?
Jag har gjort alla hittils :)
Bra Frida!
Det har regnat och vart mulet hela dagen,
inte kul!
Va på gitarr och kom hem nyss,
jag fick gå med gitarren till Netto, för att pappa
var där och handla, och asså ni ska ju veta vad
alla glodde, typ som om dom aldrig har sett en
gitarr tidigare.

Har även gjort engelskaprovet idag,
en del, kunde typ allt men jag tror att det blev typ
alla fel på "True or False" och sen var det ett ord
jag inte kunde på "Sätt in rätt ord" [hjul=whail]
eller nåt, men sen så skrev jag även fel på ett
annat ord som jag inte kommer ihåg.

Jaja, det här var ett långt och tråkigt inlägg...

hw

du har en bra blogg :) <3

2011-03-30 @ 21:47:28
URL: http://chinnos.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!