Söndag :)

Övrigt 2011-03-06 10:35:42
Hej,
just nu ligger jag i soffan och är inne på skype :)
jag skaffa det igår ^^
haha.
igår så var jag med Jane,
åkte buss till Åtvid så att jag kom dit vid 12 :)
så kom Jane och Pia och hämtade mig:)
sen så snackade vi med en kille på den dära sidan :)
det var kul.
en skåning :)
sen så fick vi han på Skype så att vi snacka
med han där också :)
kul kul :L
sen så kasta vi en boll i taket och lyssna på musik,
vi åt glass,
snacka, målade naglack på armen :)
sen kom Calle,
[Janes pojkvän]
så gjorde vi typ inte så mkt,
sen när jag skulle hem med bussen som gick 19.28
så trodde vi att den gick 19.58  (jag troddde det)
och så gick den 28 och det sa Jane så att
vi gick och kolla på busstidtabellen 27 och då gick
den 58 så att Odd ( janes pappa) fick sjusa oss,
och så missa jag bussen så att han fick sjusa mig
till målbäck som kom mamma där:)
det gick rätt fort men det var kul :)
och lite läskigt :s
Tack Jane för den superroliga dagen!
älskar dig ! (L)(L)
Idag ska jag städa Pontus bur,
Kamma Pysen, packa jumpaväskan & hjälpa
pappa med taket tror jag:)
som ni vet gör vi ju om i hallen :)
Har inte tagit några nya kort :(

Jane Tember

jättekul hade vi, måste göras om ;)

älskar dig <3

2011-03-07 @ 19:12:19
URL: http://janetember.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!