Söndag idag igen...

Vår 2011-03-27 14:54:32
Idag är det Söndag.
Jag hatar Söndagar :/ 
Man blir jämt så deppig då. 

Vaknade halv elva idag i alla fall,
skönt kan jag säga!
Sen åt ag frukost och satt vid datorn.
Chattade lite på msn och kolla massa :]
Packade jumpaväskan.
Nu ser jag på en gammal film,
fast jag sitter mest vid datorn.
Det händer ju typ inget här -.-
Ska plantera kattgräs till Pysen
som är bra för han,
för att det är ju inte bra att katter
äter vanligt gräs,
så att det där är bra gräs så att han
är bra i magen och massa.
Igår var jag ju på bio med Hanna Wiberg.
Vi såg ju som ni kanske vet: 
"Hur många lingon finns det i världen?"
Sjukt bra film!
Väldigt sevärd! :) <3
Ska fixa lite saker nu,
kanske kommer in ett inlägg senare.
om inte så fixar jag massa saker :]
Ska även se den nya serien på
tv4 vid 20.00 ikväll :)

Carro

Ville bara säga att du har en härlig och jättefin blogg Frida! Och videorna som du och Hanna har gjort är också mkt bra gjorda! Ni är duktiga båda två,jag hoppas ni kommer bli fotografer till yrket för det passar er!=) Hoppas allt e bra med dej och att du kryat på dej nu! Kram!<3

2011-03-27 @ 23:05:34
elin !:D<3

det är synd att solsidan har slutat nu .. <3

2011-03-28 @ 22:26:22

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!