Sjuk...

Övrigt 2011-03-24 07:47:44
Idag så är jag hemma igen,
men imorgon så måste jag gå till skolan,
känner att jag inte orkar att
vara hemma mer, jag skulle ha
gått idag men jag har skitaont i
öronen så att jag gick inte, mamma
sa att jag skulle va hemma en dag till,
igår så var Jimmy också hemma, det kändes
som om jag mådde bättre hela dagen, sen när
jag skulle sova så kom snoret oh jag fick
skitaont i öronen -.-
imorgon så ska jag gå till skolan hur som helst :).
Mamma, Carro, Mormor, Susanne &
Hannas mormor åkte nu till Stockholm
för att gå på blomstermässan :)
hoppas att mamma köper en fin
blomma till mig :)
jag vill ha köttätande växt :)
Senare så ska jag ladda upp bilderna från Romme tror jag:)

btw:
Jag ger stor diss till Chinnos som
inte bloggat på flera dagar ://
Annars så brukar hon va pigg och massa,
men inte nu :/ 
vet inte vad det är ://
<3

elin !:D<3

krya på dej :)<3

(fail att du är frisk nu men skitsamma)

2011-03-28 @ 22:23:09

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!