Romme Alpin

Snö 2011-03-22 12:52:26
Igår så var jag i Romme och
åkte skidor tsm med Michelle, Jane och John :)
det var kul,
men jag gick upp halv 4, kunde inte
sova någonting på bussresan dit,
sen så kom vi fram och åkte massa kul!
sen åkte Jane ner i någon lerigt ställsak xd
orkar inte förklara xd
sen på hemresan kunde jag sova 1 timme
tack vare att Jane och jag bytte plats :)
och nu ligger jag i soffan och är sjuk -.-
kul? NEJ!
vet inte om det blir skolan imorgon,
både Jimmy och jag är sjuka -.-
ska nog dra på en film snart :)
vet inte riktigt än vad det blir,
men en bra sak äre ju,
det är +18 ute :)
och snön är nästan borta helt !:)
lägger in bilderna från Romme en annan dag..

elin !:D<3

kul :)<3

2011-03-28 @ 22:22:09

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!