Punkt #5

Blandat 2011-03-30 19:18:40
Dag 5 – Någonting jag vill ha mer
än nåt annat just nu.
Just nu vill jag att Jane ska komma hit
och snacka face to face
med mig,
xd
jag måste verkligen prata med henne,
visserligen sitter jag ju och snackar med henne
på skype men ändå xd
sen vill jag även åka till HALLMARE!
Allvarligt jag tror att jag dör av längtan!
Ska bli superkul! 


elin !:D<3

Nått jag vill ha är fler bilder på din blogg! Du har ju knappt lagt ut några kort på din blogg, ut o fotta med dig! :DD<3



Du är ju så bra på o fotta jättefina bilder ;)<3

2011-03-31 @ 16:53:00

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!