Punkt #4

Övrigt 2011-03-29 17:39:43
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Mina mål är väl att få så pass bra bety så att
jag kan bli fotograf,
jag vill verkligen bli det,
men det värsta är att jag har börjat tveka.
Jag gillar ju även att baka och laga mat,
och det skulle vara kul att ha ett eget fik.
Jag gillar också att hålla på med blommor,
och dekorera blombuketter. Så att det skulle
ju va kul att va florist också.
Men jag har börjat tveka :/ 
Mina drömmar är ju att bli fotograf.
Önskningar desamma, men det skulle va kul
om jag hade ett eget fik med massa
blommor så att jag är florist också, 
och fotografera det.
Men jag vet inte...
Vi får ju se vad som händer,
man vet ju aldrig :)

Carro

Jag vill oxå ha ett eget fik Frida....eller ett hund-dagis! Vi kanske kan ha ett ihop..HIHI!! ha det bra,kram<3

2011-03-29 @ 18:34:30

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!