Punkt #3

Övrigt 2011-03-28 20:05:34
Dag 3 – Min favorit årstid och varför.
Min favoritårstid är helt klart sommar!
Jag älskar den tack vare att det är varmt,
man kan bada,
jag är väldigt mycket i hallmare,
man slipper alla tunga kläder och känner
sig "friare".
Sen gillar jag även det långa sommarlovet :).
Jag gillar även vinter,
för att jag älskar även att åka skidor.
Det har jag gjort ända sen jag var 3 år,
det var då jag börja åka,
men innan det så var jag ju med i fjällen.
Åkte pulka och så.

elin !:D<3

Hoppas att du blir glad nu när du har fått så många komentarer :DD<3

2011-03-28 @ 22:27:17

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!