Onsdag:)

Övrigt 2011-03-09 20:46:29
har inte gjort så jättemycket idag...
det händer ju inte så mycket.
jag orkar typ inte blogga,
känner mig så asså jag vet inte riktigt vad,
jag är inte glad men jag är inte så
ledsen att jag gråter...
men jag är ledsen,
och just nu så har jag skitont i magen-.-

men jag har i alla fall
precis tagit lite kort (a)
så att jag tror att jag ska redigera dom nu :)

sen så direkt när jag kom hem
så hade mamma köpt lite nytt
till scrapbookingen :)
så att jag har hållit på med det tills
för en halv timme sen :o jag vet:o
gjorde 5 kort :p
hihi (a)
nu ska jag kolla på Tv, och redigera bilderna :)

hejdå ! <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!