I was so stupid that I thought he liked me...

Vår 2011-03-18 17:01:57
Idag så har dagen gått ganska fort ändå:)
bra!
nu ska jag snart äta sen så ska mamma
skjutsa mig bort till morfar,
så ska jag gå på hockey:)
FÖR FÖRSTA GÅNGEN :o
LHC-Skellefto :)
Hoppas LHC vinner !
Ska gå med Carro [moster] Morfar och Lasse:)
ska även låna mormors LHC-halsduk tror jag:)
men nu måste jag äta.
ska va hos morfar 20 över typ :)
Btw:
min vecka:
lördag- slappa
söndag- va med Cajsa :)
måndag- Romme
tisdag- studiedag:)
onsdag- ?
torsdag- ?
typ så:)

elin !:D<3

kul! :D<3

2011-03-28 @ 22:19:04

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!