hemma...

Vårkänslor 2011-03-10 08:39:10
idag är jag hemma för att jag har sjukt
om i min mage -.-
så att jag ligger i soffan och har redigerat
klart dom bilderna jag tänkte visa här :)
en del kort är från förra veckan,
tog lite kort då med Hanna,
eller om det var för 2 veckor sen,
[jag kommer inte ihåg]

Fotot taget av: Hanna Wiberg
Modell: Frida Johansson




Fotot taget av: Frida Johansson





Några kort :]


hw

aww(A)

vi får hoppas :) <3

2011-03-10 @ 17:09:54
URL: http://chinnos.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!