Fredag! <3

Övrigt 2011-03-11 17:24:15
Idag är det fredag ! :)
JIPPI !
skönt !
jag älskar helg:)
i veckan har det inte vart så roligt,
har vart ledsen och deprimerad för det
som hände på ahd :( 
[Alla hjärtans dag]
Usch,
det var rätt så länge sen,
men det är förnst nu som jag börjar tänka på det...
jaja,
imorgon så tror jag att jag ska till farmor,
Tuva-Li och Kenneth ska dit :)
så att det blir troligtvis en tripp dit :)
ska äta snart också :)
gott !
nu ska jag spela lite wii :d
btw:
dom 2 spelen kom igår :]
wii fit +
och  super mario :)
hejdå! <3
Fotot taget av: Hanna Wiberg.



Nikon d3000 + 18-55 mm + 3.5-5.6 VR
® fototjejenfriidaa.blogg.se @ frida.photo.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!