:)

Blandat 2011-03-02 16:55:33
Hej ,
snart så ska jag åka till hästarna med
ingen mindre än söta lilla hanna :)
det ska bli kul !
dock så är jag lite ledsen,
men skriver inte det här,
Susanne & Hanna kommer och
hämtar upp mig här snart :)
ska klä på mig och så,
kände att jag behövde lite engeri
så att jag hittade en Red Bull i kylen :)
pappa köpte den till mig igår ^^
han kommer snart förästen,
med Lukas,
det har hänt en sak,
det är därför jag är ledsen,
och för att vi har han :)
men men..
ska dricka upp red bull nu:)
sen klä på mgi,.
ses ! <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!