Sommarlov om 1...2...3...4...5...6...7...8 DAGAR !!! :o

Övrigt 2011-06-07 19:02:38
Shit ! :o
sjukt varmt idag :s och nu åskar det, oh jag som hatar åska .__. vad ska jag ta mig till?:o
sjukt bra eftermiddag idag i alla fall ;) tack Amanda ! <3 och min Hanna då?:o hon var inte i skolan :s jag som ville snacka med henne :( <3 jaja , jag har inga bilder och ni får inte tjata på mig, för att jag har faktiskt inte tid ! jag har noprov tills imorrn, men det kommer ju komma massa bilder på sommarlovet osv...

din morris

dina hannis är frisk :D♥

2011-06-09 @ 18:15:37
URL: http://wastedandyoung.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!