Sommar i Hallmare! :)

Natur 2011-06-18 10:29:19
Jag bloggar inte så mycket för att jag orkar inte, jag tycker att jag aldrig skriver något intressant -.-
men i alla fall, hanna och jag har bestämt att vi ska ha ett "Theme for two weeks" med att fotografera, och den här vecka fick jag välja och jag valde "Frihet". Man får ta en bild som är gammal men inte gamlare än 2 månader och en som är nytagen. Vi ska lämna in den på söndagen när det har gått 2 veckor. Perfekt (y)
Sen ska vi även träna 3 gånger i veckan ! ;D 
Var på studenten igår för Marcus så att vi ska till han idag vid 5 tiden :) Har tagit massa kort på han men jag har inte lagt över dom ;) Här är istället andra bilder från  Tierp :) fast det var vid Laxsjön ;) 
Det är ju sommarlov nu också ! :D men skolavslutningen blev ju som den blev xd fast det var ju mycket roligare att vara i klassrummet i stället för att vara i kyrkan .__.
Efter att mamma och jag hade vart på Marcus "utspringning" så åkte vi till mormor och printade ut en del kort så att jag kunde göra andra kort, haha asså typ "presentkort med korten som jag tog på Marcus..." orkar inte skriva mer men ni har ju fått reda på massor nu ! ;D <3
Btw: Jag kommer inte att vara så aktiv med bloggandet på sommarlovet, jag kommer mest att lägga in bilder, men eftersom jag är i hallmare för det mesta så har jag ju inte tillgång till internet ;( Men jag ska försöka att berätta när jag kommer hem imellan  Hallmare ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!