Massa nytt!

Övrigt 2011-06-03 16:14:31
Kom hem för 20 minuter sen ungefär. Så att jag har provat alla kläder :D sjukt nöjd är jag över allt !
Jag köpte :
hårsnoddar H&M
vit klänning Cubus
marinblå klänning ginatricot
rosa BH Bikbok
svart & vit randig T-shirt Kapphal
vit tröja Kapphal
vit tröja med tryck ginatricot
svart byxdress H&M
vit och blårandig T-shirt Cubus
jeansshorts Kapphal
blommiga textilskor Skopunkten

Tror att det var allt :o Men jag är sjukt nöjd ! :o och jag måste packa för att vi ska ju till hallmare :D så att jag kommer inte uppdatera mig :s men jag kommer ju berätta massa sen, vi kommer att vara där tills måndag så att det blir ju länge :'D så kommer troligtvis Jonatan, TuvaLi och Nenne imorgon och sover över, så att det blir jag, pappa, farmor och troligtvis Jimmy som åker idag för att mamma jobbar, men mamma kommer nog på söndag, ah det blir lite krångligt men hoppas ni förstår ;D <3

Carro

Oj vad du har shoppat Frida!;) Men det låter som om du har haft en härlig dag!Hoppas vi kan ta en shoppingdag igen du och jag nångång framöver? Det var jättekul tycte jag när vi var i Norrköping sist! Ha det så jättebra nu i Hallmare allesammans! Kram från moster Carro<3

2011-06-03 @ 17:54:10

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!