Leeediiig! (a)

Porträtt/Människor 2011-06-02 10:54:07
Idag så äre ju röd dag så att typ alla är ju lediga (a) skönt ! oh vi på skolan är ju lediga i 5 dagar :o skapligt länge ! typ som ett minilov ;)
Igår så spelade vi multibrännbloll först, vi trodde att vi vann men det gjorde 7G2 sen -.- men vi kom 2:a :'D ! Beeeest! sen så åt vi mat och efter det var det bara att ge sig iväg och cykla :) det gick bra, första biten var jobbigast, sen efter fikat så gick det fort, vi hade cyklat hela 1 mil :o fast vi trodde att det bara var 2 km ;s sen så fick vi stanna för att hjälpa Nathalie för hon hade punka :s men det kom en bil till slut... men bäst var ju ändå när Cornelia skulle kissa oh hon satte sig i brännesslor ! HAHAH ! :D OMG ! det var sjukt kul ! sen orkade man ju inte garva när man cykla -.- men vi kom i alla fall fram 2.03.. det var bra, men vi fick ju stanna en del gånger och massa .... var sjukt trött igår, så att jag somna vid 21.30 i soffan :s sov i 2 timmar sen tjata mamma på mig att jag skulle gå upp... så att jag typ kröp upp (skojja) men jag vaknade typ för 20 minuter sen nu.. Jag cyklade första biten med Mathilda, sen med cornelia och fanny, mathilda och minna och linnea. xd


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!