Ledigt!

Övrigt 2011-06-10 14:16:31
Fick ju ledigt idag eftersom att jag har varit och kollat på sutdenterna :D Hanna håller på att försöka att fixa min blogg så att ni kan ju inte kolla på den, snart drar jag till Tierp med familj och gör mat och kollar på dragracing :D FUN! men ajg kommer inte att ha något internet och jag har inte hunnit att fixa bilderna från studenten, så att dom kommer upp på måndag eller tisdag ;D men jag ska packa det sista nu så att vi hörs ! :D <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!