7 dagar :D

Övrigt 2011-06-08 18:59:28
Åh nu är Frida tröt ;s dagen började med att jag åkte till skolan, var där och hade 3 lektioner, sen åkte jag med 12.05 bussen hem ;) stannade på stallis också och köpte glass (a) sen träffade jag mormor på busshållsplatsen så att jag satt med henne hem och snackade :) så kom mamma och hämta mig, plockade in all tvätt, åk pannkakor, städade rummet & Toaletten , sen drog jag upp till Hannis ! :) och badade ! :o det var 24 grader i vattnet :o varmt ! men i början var det inte det ;s blev det sen och en hel del kort som hanna har ;D så att hon skickar väl dom sen ;) så nu har jag ätit supergod mat ;) nu ska jag slappa lite och sen duscha ! ;D puss på dig Hannis ! <3<3<3<3

"din hannis"

iihhh. hade det super idag :D

puss på mitt mongobarn!♥

2011-06-08 @ 19:49:11
URL: http://wastedandyoung.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!