Tusen gånger starkare

Övrigt 2011-07-11 22:51:48
Kom hem i söndags. skönt, har haft en underbar helg med Michelle, Jane & Fredde & John :) 
superkul ! vi åkte vattenskoter oh badade borta vid berget, sen var vi på trubbadur oh massa ;) så snackade vi även en hel del ! fast John var inte med så jättemkt, men mest på kvällarna;) för att på dagarna så kom hans kompis Moa oh hennes familj, så att han var med dom ;) men jag tog inga kort ? :o 
bara nåra på fågelungar, oh dom har jag ens inte fixat, idag har jag inte gjort så mkt, slappat ! sköööööööönt! :) 
imorrn tror jag att jag ska till mormorsgruvan, till mina kusiner ;) sen på onsdag vet jag inte, men det blir nog inte så mkt bloggning längre, för att jag orkar inte så att jag tar en bloggpaus, kanske slänger in ett inlägg då oh då med bildeR ;) det är ju sommarlov ! :D fast dt är snart slut... 
men nu ska jag se på tusen gånger starkare <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!