Sommarbilder :')

Natur 2011-07-01 11:40:35
Före  (inte klar)                        Imellan                       Imellan                     Efter (klar)



Jag vet jag vet jag vet ! dålig bloggning, men jag har ju faktiskt sagt till er att jag inte kommer blogga i sommar så mycket.
_____________________________________________________________________________________

Jag har ju sagt att jag bara ska lägga upp bilder xd men det har jag ju heller inte gjort (a) I alla fall.
I måndags så var jag med kusinerna och badade och umgicks ;) i tisdags så följde jag med dom till en "ö". I onsdags så var hanna och jag o tränade oh var ute och gick med hundarna ;) för att jag hade varit hundvakt åt Lukas sen i måndags ;) så att Dizel och Lukas skulle få träffas, men dom gillade visst inte varandra :( I går så var jag, mamma, mormor och Hanna oh plockade jordgubbar, så cyklade Hanna oh jag till Gölen efter det xd
Cyklade lite fel också men det är inte så lätt ;) Så var vi där i en timme kanske?  äh vet inte :3 Idag så händer inte så mycket, asså det är ju inte så jättelångt tid kvar av sommarlovet om man tänker efter :(  Jag skulle lätt kunna ha lov i ett helt år ! :D eller ett halvår åt minnstånde ;) Vi fick ju även en pool av micke i tisdags :D så att mamma oh jag städade oh skurade den igår, så att vi håller på att fylla den idag :) mamma är ju ledig (a) 
Nästa vecka vet jag inte riktigt vad som händer? det är bara att ringa om ni vill nåt? 
fast på onsdag så ska jag nog cykla bort till Carro ? ah, jag vet inte men jag ska fråga henne, om hon inte har läst det här? Oj :s vilket långt inlägg det blev, men det har ju vart lite kort också ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!