HEMLIGT !

Porträtt/Människor 2011-07-05 14:39:53
Har precis vart oh handlat med mamma lite, mamma väckte mig oh sa att vi hade försovit oss -.- jobbigt, för att vi skulle handla rätt skapligt, men det blev ju inte så. Ska även snacka med Jane oh så sen ;) men just nu snackar jag med Fredde ;) haha , hemligt, kan tyvärr inte skriva för att hanna läser ju bloggen... 
Imorrn ska jag till Carro som är och hämtar hennes hund i Skara idag :D Hon ska heta Molly :') Supersött ! :D  så att jag cyklar till henne imorgon ;) 
Ska väl ta oh va lite social med Fredde nu, sen Jane, som ska färga håret blont , från rött till blont=orange ;)

hannis

whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!!!?????????????????

hemlig. nu fan får du ta och förklara allt det här. blir ju fan orolig! :o

2011-07-06 @ 20:03:02

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!