Bloggtime maybe ?

Övrigt 2011-07-19 12:23:24
Bloggar dåligt JA ! 
Inget bra att skriva om. Jag har i alla fall tagit reda på när jag skapade den här bloggen, det var den 11 oktober 2010 klockan 17.30 :D Imorgon fyller jag 14 år, jag har önskat mig massa saker, men dom flesta var rätt dyra. Det är 12 timmar kvar tills jag fyller fast 24 timmar kvar tills jag föddes för 14 år sen, eller det är några  mer för att jag föddes 1997 20 juli 14.28 ;) 
I helgen så var jag i hallmare, det var kul ! var på Vis-festivalen med Jane, Fredde oh John ;) men jag åkte med jonatan + minfamilj in , men det var kul ;) vi åkte båt för er som inte fattade det ;)
Nu ska jag se på maria wern, alla de stillsamma döda.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!