Åh ! Lilla snuttan ! :') <3

Molly 2011-07-08 10:59:22
Hanna oh jag var ju hos Carro oh Molly igår, så att det blev en hel del fotografering då med, åkte väl dit vid 12 eller nåt, så när vi kom fram så hade jag ju glömt tunneln, till Molly... Men vi cyklade tillbaka, sjukt varmt ! cyklade typ 1,4 mil eller nåt den dan ;o  i den hettan ! :o
men det är bra... så när vi kom hem så badade vi i min pool , 25 grader :D sköööööööööönt! 
idag drar jag till hallmare, träffar underbara människor, oh det blir några allvarliga snack också ..:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!