Sommaren!

Porträtt/Människor 2011-01-26 12:28:57
Sommaren !

fy fan vad jag vill att det ska bli sommar,
kommer ju ta sjukt långt tid!
sommaren är nog den bästa tiden på året !
haha alla minnen som vi har Jane !
älskar dom !
" AHH !! en spidel ! , den kommer ! PAAAAAAAAAPPA ! " haha sjukt kul,!

"tror ni  inte att vi vågar hoppa i eller?"
" nej ? vi kommer inte efter oh räddar er om ni drunknar"
" nehe, då får ni väl inte göra det då"
( hoppar i`)
" ni är ju sjuka"
( kommer upp och byter om )
" schyssta tuttar!!"
HAHAHA OMG !
SÅ JÄVLA KUL !

oh amanda , lizett & sandra, så sjukt ägda !
haha Jane vad skulle sommaren va utan dig ?
jag skulle dö,
ha sjukt tråkigt hela tiden, inte vilja åka till husvagnen !
men det är bra att du är där !
(L)

älskar dig Jane Tember ! (L)

( bilden , haha omfg ! )


bjuder på bilden ↓

janne

hihi<33

2011-01-26 @ 17:53:01

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!