sjuk :((

Övrigt 2011-01-13 14:07:19
hej ,
jag vaknade av att pappa väckte
mig halv 7,
då så låg jag kvar i sängen tills 7,
för att jag hade sån j**** magverk -.-'
hatar det !
men mamma sa att jag skulle stanna
hemma så att jag gick upp och la mig
i sängen, men så märkte jag att
jag inte var trött-.-
så att jag kunde inte sova,
+ att det var ungar som väntade
på bussen, och dom skrek och höll på .__.
men jag vet inte om bussen kom
sen eller inte xd
för att jag somna
haha,
men så sov jag tills 11 :dd
skönt kan jag säga !
behövde verkligen sova ut -.-
men sen så åt jag lite och så la jag mig
i soffan, så att jag såg på tv ;dd
pysen(vår katt) är typ magsjuk -.-
han har spytt 4 gånger på 2 dagar;ss
och jag tror att jag börjar bli förssyld för att jag
nyser och massa -.-
ska försöka vila lite nu :dd
ses ! <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!