Ny design ;d

Övrigt 2011-01-18 20:09:43
Hej ,
nu var det 2 dagar sen jag skrev,
måste bli lite bättre på att uppdatera mig ,
men men ,
som ni kanske vet så har Lovi fixat lite
med min blogg,
och nu är den klar ! ;dd
jag är i alla fall sjukt nöjd !
tycker att den blev jättebra !
grymt mycket tack !
ni kan hitta hennes blogg här!
Nog om det nu,
Elina fyller år imorgon så ett stort GRATTIS
till henne !
Imorgon så är det hemkunskap igen ;dd
asså gud !
jag älskar verkligen det ;LL
men nu så ska mamma, pappa och jag se en film så
att vi hörs ;dd
<3

wiberg

awh, att du har mig länkad :)

älsakr dig <3

2011-01-19 @ 17:47:50

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!