hemma...

Övrigt 2011-01-26 09:49:32
kände att jag inte kunde
gå till skolan idag heller-.-
har ju fan kramper i magen,
kan typ inte göra nåt,
känns som om jag ska spy,
och som att allt sitter i halsen,
vill bara skära upp magen oh ta ut allt
i den..
jag missar hemkunskapen ;( 
vet,
det låte konstigt,
men jag tycker att det är kul !
men jag har sovit lite,
vaknade inatt av att jag låg och skaka,
typ darra oh så bara "skrek" magen,
gjorde skitont,
visste inte vad jag skulle göra,
men idag kanske vi ska handla maten till fjällen,
blev inte imorgon eftersom att ajg har utvecklingssamtal då...
men nu ska jag se en film oh mysa med katten,
hejdå :) <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!