fredagsmys ;d

Övrigt 2011-01-21 21:08:57
Nu är det fredagsmys, om det så är det sista jag gör,
snart är det fredagsmys, hoppas inte föräldrarna stör.

haha fint va ?
nej men nu så ska jag va seriös ;d <3
idag så har det ju inte hänt så mycket,
har haft svenska läxförhör och det gick bra ;d
sen så NO oxå och det gick väl bra,
eller nej ,
haha xd
men rätt så ;d
men just nu så ser jag på Let's dance.
och så chattar jag med Emmelina ;d
saknar henne ://
men vi ska ses snart!
<3
men jag ska se på Tv nu,
btw:
imorgon så kanske jag ska till kusinerna ;d
så att jag vet inte om jag orkar blogga på kvällen för att
jag blir så trött efter allt,
men nu har jag förvarnat er !
JUST DET !!
JAG ÄR SKITGLAD ! 
VET NI ?
MITT STARFILTER KOM IDAG ! ;DDD
gud så glad jag är !
ska kanske ta lite kort innan jag åker till kusinerna ;d
men jag har korten på kameran och orkar inte ladda upp dom -.-
(även ett UV filter till det stora objektivet)
vi ses !
<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!