;dd

Övrigt 2011-01-12 16:20:11
Hej ,
idag så har dagen vart rolig !
onsdagar brukar ite vara det men den här
är det ;dd
diggar det !
så att onsdagar kommer att bli super (y)
först så började vi med svenska och det va helt okej,
jobbade inte så mycket, men det gick ju det också ;dd
sen så hade vi NO och jag tycker
att det fungerar väl det också,
jobbar ju med Alice och hon är ju rolig så att... ;dd
Sen så hade vi HK ;dd
JAG ÄLSKAR DET KAN JAG JU SÄGA !! ;d
det är superkul !
jag, Linn & Elina jobbade ;L
bra team kan jag ju säga !
vi samarbetade superbra !
vi gjorde muffins och våra blev ju bäst !
men nu så ska jag se klart på
Drottning offret ;dd
btw:
Kanske blir lite rörigt på bloggen nu för att Lovi
ska börja med bloggen idag tror jag ,
kommer ju att bli supersnygg !! ;dd
( Jag måste ta kort snart, har inte gjort det på skitlänge,
men jag är inte på fotohumör ;((
ska ju va med Hanna+ familj på lördag så att
då blir det nog kort ;d
bestämma maten till fjällen ;dd


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!