9 januari 2011

Porträtt/Människor 2011-01-09 13:58:46
Usch !!!
imorgon börjar skolan !! +o(
inte kul !
det ända som är kul är att få träffa kompisarna , fast jag vet inte -.-
och usch !
min blogg ser hemsk ut just nu -.-
det här är inte jag -.-
jag vill att min blogg ska va mer som mig ,
men men,
hjälp kommer,
jag har bett om hjälp till en tjej,
hennes blogg kan ni hitta här!
och här är även en blogg som hon har gjort: här!
hon har även gjort fler men orkar inte skriva mer ;dd
men nu ska jag gå och packa jumpaväskan ,
sen så ska jag åka spark ;dd
kul kul ;))
ses !
<3
egobild (a)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!