6 januari 2011

Övrigt 2011-01-06 12:13:10
Jag har nog inte fattat att det är ett nytt år än ;ss
men vet ni ??
JAG LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR !!
för att det är typ bara 3 veckor kvar ;d
och det är bara 13 dagar kvar tills Elina fyller 14 ;s
jag har nog nite ens fattat att Hanna blir 15 i år ;s
asså gud vad fort det går ? ;oo
jag vet att jag låter gammal men jag låg och tänkte på det där i går kväll.
jag blir 14 i år ;s
shiit !
men men ;d
det känns som om jag fortfarande är 10 ;dd
men haha , jag vet inte xd
jag vaknade för 40 minuter sen.
och nu så ser jag på Madicken på 4:an ,
så att vi ses för att jag vill se det ,
btw:
jag har fixat och så på bdb,
jag har fixat så att alla rubriker eller vad det heter ,
xd
så nu går jag ses !

hanna w

haha, oj vad tiden går fort :o

snart 15 år och du har faktiskt rätt.. det känns som man är 10 _ liiite surt men :)

puss:* <3

2011-01-08 @ 13:01:07
URL: http://chinnos.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!