4 januari 2011

Snö 2011-01-04 11:58:51
Hejsan ;d
jag har tänkt lite,
och det är såhär:
det är bara 3 veckor och 5 dagar kvar tills min
familj och familjen Wiberg åker till Björnrike ;d
(snacka om att jag längtar ;d !!)
sen så är det såhär att vi börjar skolan om 6 dagar  ;((
(INTE KUL!)

men i alla fall,
igår så var jag och Angelica i stan,
skulle se på en film (kommer inte ihåg vad den heter just nu .__.)
ao och då så var den full-.- så att vi gick på stan lite,
och köpte lösnaglar sen så åkte vi till åtvid och tog på dom på fingrarna ;d
ao ,sen efter ett tag så åkte vi hem,
men idag så ska jag bara slappa, jag har inte vart själv på hela lovet,
så att det ska bli skönt ,
vaknade för en timme sen , (11)
så att jag sov inte så länge ändå -.-
Imorgon så ska jag åka till min kusin som fyllde 20 år i söndags (tror jag)
så att vi ska fira honom för att det skulle typ bli "fest" eller nåt ^^
det var typ det,
jag vet att det blev ett långt inlägg men läs det inte om du inte orkar det då !
och börja kommentera mer !
jag har inte fått någon kommentar på 1 vecka .__.
ses !
<3
btw:
jag vill åka spark ! ;d



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!