24 Januari 2011

Födelsedagar 2011-01-24 16:57:11
Grattis pappa !
idag fyller du år ;d
din dag idag ;))
men du är i alla fall världens bästa pappa,
vet att alla barn säger så om sina föräldrar,
men det är ju sant!,
du är bara jimmys och min,
världens bästa !
(L)
idag så gick jag upp 6 för att ge pappa paketen och så ;d
sen så fixade jag mig och så åkte jag medd bussen
och så var det skola...
men ajg orkar inte skriva om det,
sen så såg jag nu när jag åkte bussen hem att det var
en skitfin solnedgång,
men det var massa träd för så att det gick inte att ta kort på den -.-
men nu så måste jag göra mig i ordning för att alla
gäster kommer vid 6 oh pappa oh jimmy oh mamma
ska också fixa sig ;dd
Ses ! <3
oredgerade bilder-.- tänkte bara visa 2 bilder jag tog med starfiltret ;d


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!