16 Januari 2011

Blandat 2011-01-16 11:25:04
Hej , nu är bloggen fixad , men jag
vart inte helt nöjd så att jag tror
nog att hon ska fixa det ;dd
sen så tog jag MASSA bilder igår !
;dd
dom flesta vart väl bra,
men jag kommer inte på några nya
ideér vad jag ska ta kort på -.-
så att ni får gärna ge mig lite tips ?
och ja har inte fått några kommentarer på jättelänge -.-
men igår kväll så åkte mamma, pappa och jag upp till Hanna+ familj ;dd
så bestämde vi maten till fjällen,
bara 2 veckor kvar nu ;dd 
KUL !! 
FATTA ATT JAG LÄNGTAR !!
Men Hanna och jag tog lite kort igår ,
helt oredigerade ,
men först kommer tre bilder som jag tog igår,
sen dom som hanna och jag tog ;dd

wiberg

kvällen var ju typ bäst :DDDDDDD

2011-01-16 @ 13:42:48
URL: http://chinnos.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!