14 januari 2011

Övrigt 2011-01-14 19:56:58
hej ,
fredag ! ;dd
det gillas ! ;dd
men jag vet att jag har sagt
att min blogg ska vara klar
och att den ska renoveras men jag vet inte varför
den inte är det ;((
vill att den ska vara det ;dd
men ajg har inte tagit nya kort fortfarande -..-
men jag får väl göra det imorgon eller nåt.
men jag är inte på korthumör ;((
men nu så ska jag se på Let's dance ;dd
ses !
<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!