1 januari 2011

Snö 2011-01-01 19:41:41
Hej hej bloggen, det här är det  första inlägget  år 2011 nu då ! ;d
jag kommer säkert skriva 2010 någon gång men ni fattar vad jag menar eller hur ? (a)
haha, i alla fall , jag tycker att ni har varit dåliga på att kommentera !
jag har typ inte fått några kommentarer -.-
men desto mer läsare ;d
det är bra !
haha ,
igår så var det kul, familjen Wiberg kom hit vid 7, fast det var bara Hanna och Christer,
så att då åt vi förätt och maten, sen så kom Susanne efter det ,
så att då fick hon äta och så åt vi efterrätt, den var god tkr jag ;d
men , sen så gick vi ut och blåste av alla raketer-.-
svinkallt och fick ju inte speciellt bra kort-.-
men hanna och jag hade vart ute och provat att ta kort på tomtebloss
och den här bilden som jag kommer att visa diggar jag J**** mkt !
efter det så åt vi lite snacks och så,
sen så somnade hanna i soffan och mamma och susanne åkte och skulle
hämta Ida i stan, så att då efter ett tag somnade jag också,
Sen kom mamma och susanne tillbaka så att då åkte alla dom hem,
blev en rätt så lyckad kväll/morgon ändå ;d
men våran familj vaknade inte förns 13-14.00 idag ^^
jimmy vaknade 15.30 ^^
haha , men här kommer lite bilder från gårdagen,
nu ska jag se på film på 3;an ;d
ses ! <3
suddiga bilder jag vet |




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!