Torsdag ...

Övrigt 2011-02-24 09:23:09
Hej ,
igår så var jag bara hemma
och slappa, sjukt skönt! sen
på kvällen så skulle vi till sysslingen
Albin som fyllde 15 :)
men det var bara mamma och
jag som åkte, idag så blir det väl samma sak :)
för att jag har ju skitont i huvet oh massa.
orkar inte fixa bilderna idag heller,
asså jag vet,
dålig stil !
men det är så,
känner mig inte bra så att jag ska nog
inte sitta vid datorn mer,
kände bara att jag var tvungen att göra ett inlägg till er !
<3
så att ni vet om jag lever, om ni undra.
imorgon vet jag inte vad som händer;L
får se om jag är hemma igen eller inte,
det var i alla fall jätte kul i norrköping !
hittade typ 6 plagg,
överdels plagg :)
nu så ska jag äta frukost sen så ska jag se på typ 3-4 filmer på TV4 film :)
American pie :)
Ensam hemma 2  :)
Ogifta par, inte så bra...
Ingen kan älska som vi :)
ska äta nu hejdå!
<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!