norrköping, här kommer jag !

Övrigt 2011-02-22 08:40:19
hej,
jag sitter här och väntar på att
mormor & Carro ska komma
för att Carro & jag ska till norrköping men
hon har inget körkort så att mormor får stjusa.
det ska bli superkul !
vi ska såklart SHOOOPPPA !<3
Kul va ?
jag vet :L
men nu så ska jag fixa mig det sista,
får se om jag orkar blogga ikväll eller om
jag gör det imorgon :)
btw:
korten som jag tog igår blev skitmånga !
men jag orkade inte ladda upp dom igår
för att jag hade ju vart hos kusinerna
och jag var skittrött,
så att jag gör det imorgon [tror jag]
men jag lovar inte nåt !
kom ihåg det !
Jag längtar till sommaren så att man
kan gå i sin jeansjacka och mina nya vårskor.
men idag så ska jag shoppa
mer sommar/vår kläder !
<3
vi hörs ! <3 ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!