Lördag...

Övrigt 2011-02-26 21:39:06
typ 1 dag kvar, sen börjar skolan,
surt !
idga så har jag inte gjort så mkt,
igår var jag med hanna och va hos dom små söta hästarna:)
gud så söta !
ska dit på måndag igen :)
sen tisdag gitarr...
jag längtar verkligen tills  den 21 mars !
Jane och jag ska åka tillsammans i romme !
kul !
nu så ska jag se på "Mitt stora feta grekiska bröllop" :)
kanske hörs imorgon, får se.
hejdå ! :) <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!