Jag lever !

Snö 2011-02-07 11:44:49
Hej ,
det är lugnt ,
jag har inte uppdaterat någonting,
men det varnade jag ju för.
det har vart en toppenvecka i Björnrike !
jag älskade det !
vill bara tillbaka ;))'
det var soligt bara 2 dagar,
och såklart den dagen vi skulle åka hem -.-'
men men, det får man leva med !
jag tog med mig kameran till Fun Park, och åkte så tog Hanna & jag kort
på varandra när vi flög men sen så har jag inte tagit så mycket mera kort,
glömde det nästan men sen så kom jag på att
jag hade lovat er bilder så var ju tvungen att ta lite ;d
dom blev ganska bra,
det var i onsdags som vi tog dom.
och då flög vi inte så högt för att vi vågade inte,
men sen i fredags så flög vi högt :o
asså det var jätteläskigt,
för att vi bromsade bara lite och ao,
ni kanske vet ?
men jag har även vart sjuk ...
första dagen var det bra.
åkte jättemycket och allt,
men sen på kvällen så blev det hosta,
sen dagen därpå [ tisdag ] så hade jag feber, snorig, hosta, hade spytt på morgonen
[ i handfatet, inte sängen ]
och så hade jag halsbränna -.-'
kul att va i fjällen då ?
NEJ !
man vill bara hem, och åka tillbaka till fjällen veckan därpå så att
man skulle få åka och massa,
men nej nej ,...
Jag var hemma på förmiddagen men sen på eftermiddagen så åkte jag ut,
på onsdagen var jag hemma på kvällsåket  och på torsdagen efter lunch...
men sen så åkte jaag sjukt mycket, !
det var typ bara på lördagen som jag fick ut allt av det som jag skulle,
jag ville ju såklart åka mer men.
Jag trodde faktiskt att det var första dagen på lördagen ...
för att jag hade ju nästan inte åkt någonting dom andra
dagarna .
Nu har jag snackat / skrivit jättemycket,
vet att ni kanske inte läser men det kan ni ju göra någon
dag när ni har tråkigt right ?
yeah ;d
Idag är jag hemma från skolan för att
jag har typ öroninflamation ?
jag vet inte men det känns som det,
men imorgon så måste jag till skolan
för att jag inte har vart där på länge och ao ni vet ;d
hejdå  !
btw:
bilder kommer kanske imorgon,
har inte gjort något med dom och nu så ska jag se på en film ;d
mys ! <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!