Cafét :)

Övrigt 2011-02-18 15:03:13
Idag så är det fredag !
Skönt kan jag säga för att
nu är det ju lov på måndag :)
imorgon så ska jag åka pulka och snöskoter
och massa med kusinerna i borkhult :)
Sen på söndag så ska jag hjälpa till
att fixa hallen hemma,
och så ska jag försöka va med så
många kompisar jag kan :)
ja, några från klassen kanske?
:)
får se ;d
just nu så sitter jag i cafét med Hanna:)
vi väntar på bussen,
sen så ska jag hem och bara slappa !
är sjukt trött! ;L
men hejdå !
kanske kommer in lite bilder
under lovet :)
hejdå ! <3
btw:
Typ alla förutom Nathalie har glömt min namnsdag ;(
sen när jag sa att jag hade det så sa ju massa grattis :)
haha xd
skulle kanske få paket av mamma sen :) <3

hw

men hallå? Grattis :D <3

2011-02-18 @ 19:45:44
URL: http://chinnos.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!