Ändrat lite...

Övrigt 2011-02-24 16:42:34
Som ni ser så har jag ju ändrat lite,
men jag skulle vilja ha en meny,
men jag vet inte hur man fixar det,
jag tycker att jag har lärt mig reält mycket ändå,
det mesta av hanna så tack !
sen så har jag utforskat massa själv,
men nu så har jag suttit i 1½ timme, så att jag hittar inget.
behöver verkligen hjälp,
någon som vill hjälpa mig?
btw:
jag vill ha det som jag har nu, men bara
en meny som jag berättar för den då...


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!